انواع انکر بولت و رول بولت

خانه » انواع انکر بولت و رول بولت
خرید انکر بولت و رول بولت،
خانه » انواع انکر بولت و رول بولت
خرید انکر بولت و رول بولت،
انواع انکر بولت و رول بولت

1. انکر بولت: انکر بولت یا همان آنکر بولت، یک نوع پیچ و مهره است که در ساختمان و سازه‌های بتنی برای نصب و اتصال قطعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پیچ با یک سر مهره‌ای و یک سر خمیده و یا تخت در بالایش ساخته شده است و در سوراخی که در بتن حفر شده است، قرار می‌گیرد. سر مهره‌ای آنکر بولت در داخل سوراخ قرار می‌گیرد و با گسترش مواد چسبنده، به بتن چسبیده و قطعه‌ای که قرار است به آن متصل شود، با استفاده از سر خمیده و یا تخت آنکر بولت، به آن متصل می‌شود. انکر بولت در صنایع ساختمانی، پل‌سازی، تاسیسات بتنی و ساختمان‌های دریایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

2. رول بولت: رول بولت یا همان گرد بولت، یک نوع پیچ و مهره است که بر روی پیش ساخته‌های فلزی (مانند پیش‌ساخته‌های بتنی، پل‌ها، برج‌ها و غیره) نصب می‌شود. این پیچ با شکلی گرد و یک سر آلن در بالایش ساخته شده است. رول بولت بر روی پیش‌ساخته‌های فلزی نصب شده و با استفاده از سر آلن، به قطعات دیگری متصل می‌شود. رول بولت در صنایع ساختمانی، پل‌سازی، تاسیسات بتنی و ساختمان‌های دریایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

3. یو بولت: یو بولت یا همان U-Bolt، یک نوع پیچ و مهره است که شکلی یو شکل دارد و برای نصب و اتصال قطعات با شکل گرد مانند لوله‌های فلزی، کابل‌های برق و غیره، مورد استفاده قرار می‌گیرد. یو بولت با دو سر آلن در بالایش ساخته شده است و با استفاده از آن، قطعات گردی مانند لوله‌ها و کابل‌ها در محل مورد نظر بسته می‌شوند. یو بولت در صنایع مختلفی مانند صنایعات الکترونیک، خودروسازی، صنعت نفت و گاز، ساختمانی و غیره استفاده می‌شود.

4. سنتر بولت: سنتر بولت یا همان Center Bolt یک نوع پیچ و مهره است که در ساختارهایی مانند خودروها، کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پیچ با شکلی استوانه‌ای و یک سر آلن در بالایش ساخته شده است و به عنوان پیچ مرکزی در سیستم بلند کننده، با استفاده از فنر، بار و وزن را به هم متصل می‌کند. سنتر بولت در صنایع خودروسازی و وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می‌گیر.

5. جی بولت: جی بولت یا همان J-Bolt، یک نوع پیچ و مهره است که شکلی جی شکل دارد و معمولا در سازه‌های فلزی برای نصب و اتصال قطعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پیچ با دو سر آلن در بالایش ساخته شده است و با استفاده از آن، قطعات فلزی به هم متصل می‌شوند. جی بولت در صنایعی مانند صنایع ساختمانی، پل‌سازی، تاسیسات بتنی و ساختمان‌های دریایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انکر بولت: انکر بولت یا همان آنکر بولت، یک نوع پیچ و مهره است که در ساختمان و سازه‌های بتنی برای نصب و اتصال قطعات مورد استفاده قرار می‌گیرد…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

سبد خرید
پیمایش به بالا